Dacă ai nevoie de mine pentru a răspunde la tine acum, puteți adăuga meu Ce.app + 86 17375790872, vă Mulțumesc din nou!Vă doresc o viață fericită
Certificari
Ambalare Si Livrare
FAQ
Q: Sunteți un producător?
A: Da, suntem producator.Putem oferi servicii de OEM/ODM de servicii personalizate în funcție de diverse aplicații și nevoile clienților.Toate produsele noastre sunt pe deplin patentat, ID-ul/MD design, hardware și software, de mucegai, de asamblare sunt realizate de către echipa noastră.
Q: care este cantitatea minimă de comandă (MOQ)?
A: Vom accepta un set de produse standard.Putem chiar personaliza logo-ul dvs., dacă se dorește.Dacă OEM este necesar, se va vedea cerințele detaliate și de a determina MOQ departamentul nostru de vânzări vă va da.
Q: Cum de a comanda și să plătească?
A: Vom accepta T/T, L/C la vedere, Western Union, MoneyGram, Paypal, Plata Securizată (Alibaba) și Card de Credit.
Q:Cum vă păstrați banii în siguranță?
O:În comerțul internațional, încrederea a fost întotdeauna o problemă mare, și noi credem că o afacere bună reputație și credibilitate sunt cele mai importante.Vă recomandăm Alibaba Group comerciale de servicii de asigurare.Nu vom obține finanțarea dacă nu obține produsul și de a confirma plata.
Q:Ce țări ai navei de la?
O:Putem livra aproape orice țară de către express, aerian sau maritim.Dacă suntem în imposibilitatea de a oferi pentru țara dumneavoastră, vă vom anunța.
Q: Ce este o garanție a produsului?
O: oferim garantie 12 luni după livrare.
Q: Pot prelungi perioada de garanție?
A: Noi oferim o garanție extinsă de până la 36 de luni, iar prețul de garanție extinsă este crescut cu 10%.
Q: Cât timp ia să livreze?
O: producția timp de plumb este de aproximativ 15 zile, în funcție de nevoile, și timp de transport maritim pentru DHL/UPS/FEDEX/TNT este de aproximativ 3-5 zile lucratoare.Pentru unele locații de la distanță, timpul de livrare poate fi un pic mai mult.
Q: Dacă există o problemă cu aparatul, cum să o rezolvați?
A: Vom oferi suport tehnic online pentru a rezolva problema; daca este o problema hardware, în cazul în care clientul are un tehnician, ne pot trimite piese sau componente pentru client și să le învețe pentru a instala, sau poate, de asemenea, trimite-l înapoi la noi pentru reparații.
Q: Sunt produsele în stoc?
A: cele Mai multe elemente sunt, de obicei, în stoc.Totul depinde de nevoile noastre promotii, producători și furnizori.
Q: Poți personaliza produse și ambalaje personalizate?
A: Da, toate produsele pot fi personalizate în funcție de cerințele clientului.
Cu privire la ambalaje personalizate, putem pune un logo sau alte informații de pe cutie.
Q: Cum este după-serviciu de vânzări?
A: Vom inspecta fiecare produs inainte de livrare în conformitate cu standardele internaționale de calitate.
Q: Pot oferi mostre?
A: Da, putem oferi mostre.Proba taxă și taxa de transport va fi perceput de către cumpărător.